Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Waar kunt u de Loungebank bekijken?

 U kunt een afspraak maken voor een bezoek aan onze showroom.

 

Is de levertijd gegarandeerd?

Ja, Wij werken met korte lijnen en onze leveranciers zitten allemaal in Nederland hierdoor kunnen wij binnen 4 weken leveren.  Als wij vanwege een gewijzigde voorraad niet onze afspraak kunnen nakomen stellen wij u binnen 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling hiervan op de hoogte. 

 

Kan ik afwijkende formaten bestellen?

Ja, dat kan maar dat heeft invloed op de manier van bestellen. Afwijkende maten kunnen uitsluitend in de showroom worden besteld.

 

Kan ik afwijkende stoffen bestellen?

Ja, wij zijn flexibel maar het kan invloed hebben op de prijs en levertijd. Tevens werken wij uitsluitend met onze eigen leveranciers. Maak daarvoor een afspraak in de showroom om het te bespreken.

 

Kan ik de bestelling ook zelf ophalen en daardoor de bezorgkosten besparen?

Ja, dat kan. Het afhaaladres is anders dan de showroom. Als u de bezorgkosten al heeft betaald dan storten wij deze terug.

 

Waarom betaal ik de hele bestelling ondanks de levertijd?

Bij het online-bestellen kunnen wij het niet anders regelen omdat het verwarring over de prijs kan veroorzaken. Als u de bestelling via de showroom plaatst krijgt u een factuur van 50% van de de bestelling. Na ontvangst van deze factuur leveren wij de bank binnen 4 weken. 

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij gaan ervan uit dat u een bewuste keuze heeft gemaakt voor onze producten. De bestelling wordt speciaal voor u gemaakt. Mochten er toch omstandigheden zijn waardoor u toch wilt annuleren rekenen wij annuleringskosten aan u door. De annuleringskosten (10% van het factuur bedrag) worden verrekend met de reeds betaalde factuur.