Veel gestelde vragen

Bestellen

U heeft een bedenktermijn van 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat lopen de dag nadat u álle artikelen uit de bestelling heeft ontvangen.

 

Voor bestellingen die speciaal voor de klant op maat worden gefabriceerd is na de 14 dagen bedenktijd het niet meer mogelijk zonder kosten te annuleren. Wij rekenen 25% van de totaalprijs van de bestelling.

Mocht u uw bestelling willen herroepen, dan kunt naar de herroepingspagina gaan.

U heeft 14 dagen bedenktijd en kan dus op dat moment nog wijzigen. Daarna is het wel mogelijk om te wijzigen maar uitsluitend in overleg. De bestelde stoffen worden immers speciaal voor u besteld.

U kunt de adreswijziging doorgeven via de e-mail info@destoor-buitenleven.nl

Wij zijn flexibel in de mogelijkheden. Natuurlijk kunt u buiten de webshop zowel andere stoffen bestellen als speciale combinaties maken. Hiervoor maken we graag een afspraak. Weet u al precies hoe u het wil en met welke stoffen kunt u ons een e-mailsturen naar info@destoor-buitenleven.nl.

De bedenktermijn is wettelijk minimaal 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat lopen de dag nadat u álle artikelen uit de bestelling heeft besteld.

Betalen

50% van de factuur bij de bestelling en 50% bij de levering.

Ja, dat kan. Omdat wij veel op maat gemaakte producten leveren vragen wij een aanbetaling van 50 % van de bestelling. Het restant moet bij levering worden voldaan.

Er zijn geen kosten verbonden aan onze betaalmethoden.

Levertijd

Nee helaas halen wij niet altijd de vijf weken levertijd. Al onze bestellingen worden speciaal voor onze klanten gemaakt. Het kan voorkomen dat de stoffen een langere levertijd hebben dan de normale 7 dagen. Hierdoor schuift de levering ook iets op. De meeste leveringen zijn tussen de 4-6 weken.  Wij houden u op de hoogte van een afwijkende levertijd via telefonisch contact of doormiddel van een het sturen van een e-mail.

Wij leveren zoveel mogelijk op zaterdag en maandag onze producten. Voor de levering maken wij van tevoren een afspraak en doen dit altijd in overleg met de klant. Als er redenen zijn om hiervan af te wijken doen wij dit in overleg met de klant.

Wij doen er alles aan om op tijd te leveren. Door de huidige leveringssituatie van onze stoffen en metaal kan de levering soms afwijken. Als het goed is zijn wij u voor en maken wij een afspraak om de producten op een ander moment te leveren. U kunt ook ons bellen op 085-0483508.

U ontvangt geen track&trace code, maar wij houden u via de mail zo goed mogelijk op de hoogte. Wij bellen u een week voor levering over de datum en het tijdstip. Op de dag van de levering bellen wij u een uur van tevoren wanneer wij er aankomen.

Bezorgen en monteren

De verzendkosten zijn standaard €15 (kussens)

De bezorgkosten zijn standaard €175 (tuinmeubelen)

 

Wij van De Stoor Buitenleven leveren zelf de bestellingen bij de klanten.

U kunt de adreswijziging doorgeven via de e-mail info@destoor-buitenleven.nl

Wij maken altijd een afspraak in overleg. Hier kunt u dus aangeven wat het beste uitkomt. Wij proberen wel zoveel mogelijk bestellingen te combineren en vragen u daar ook begrip voor. 

Wij van de stoor buitenleven monteren de tuinmeubelen zelf. 

U ontvangt geen track&trace code, maar wij houden u via de mail zo goed mogelijk op de hoogte. Wij bellen u een week voor levering over de datum en het tijdstip. Op de dag van de levering bellen wij u een uur van tevoren wanneer wij er aankomen.

Wij overleggen vooraf met u over de mogelijkheden van het gemonteerd leveren of ter plaatse de loungemeubelen monteren. Het heeft vooral te maken met de breeedte en de lengte van het bestelde meubel. 

Nee. In verband met de kwaliteit willen wij graag 100% zekerheid dat uw tuinmeubelen goed door ons in elkaar gezet worden.

Wij overleggen van te voeren met u  wat de beste manier van bezorgen is. Het formaat van de tuinmeubelen bepaald of de meubelen gemonteerd of niet gemonteerd worden geleverd. U kunt er alvast van uit gaan dat mocht u op een hogere verdieping wonen dat we de tuinmeubelen ter plekke zullen monteren.

Ruilen en retourneren

U heeft een bedenktermijn van 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat lopen de dag nadat u álle artikelen uit de bestelling heeft ontvangen.

Voor bestellingen die speciaal voor de klant op maat worden gefabriceerd is het niet meer mogelijk zonder kosten te annuleren. Wij rekenen 25% van de totaalprijs van de bestelling.

 

Als u om wat voor reden niet tevreden bent over ons product kunt u binnen 14 dagen na ontvangst de producten tegen betaling van 25% van het totaalbedrag van de bestelling retourneren.

Mocht u uw bestelling willen herroepen, dan kunt naar de herroepingspagina gaan.

 

Garantie & reparatie

Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.  Wij repareren het zo snel mogelijk. U kunt de klacht via een e-mail (info@de-stoor-buitenleven.nl) melden. 

U heeft altijd 24 maanden garantie op onze tuinmeubelen. 

Het hout kan onder invloed van wisselingen in temperatuur, luchtvochtigheid en UV-straling gaan werken. Het is een natuurlijk materiaal en proces wat soms kleine scheurtjes kan veroorzaken. Wij kunnen dit niet repareren.  Wanneer u denkt dat het echt teveel is kunt u een foto per e-mail sturen zodat wij het voor u kunnen beoordelen.

Padoek

 

Wij geven  5 jaar garantie op verkleuren en verslijten van de stoffen.

De metalen delen krijgen 3 behandelingen. Wij zorgen ervoor dat de metalen delen eerst worden gestraald zodat deze egaal zijn en de ondergrond een goede hechting heeft. Daarna worden de delen verzinkt zodat deze corrosie bestendig zijn beschermd. De laatste behandeling is het poeder coaten. Hierdoor kunnen wij op het metaal 24 maanden garantie geven maar het zal velen malen langer goed en mooi blijven.

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen. U kunt mailen naar info@destoor-buitenleven.nl met uw klacht in de beschrijving en mits noodzakelijk inclusief foto’s. Wij zullen op bevindingen zo snel mogelijk bekijken en bepalen wat we er aan kunnen doen. U krijgt binnen één werkdag een antwoord van ons.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

 

Vragen?

Heeft u nog meer vragen? Mail uw vraag naar info@destoor-buitenleven.nl of bel naar +31 85 04 83 508. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 17:00. Via de mail reageren wij binnen 1 werkdag.

ONTVANG GRATIS PROEFSTALEN!

Knipstalen, sample doos

Twijfels over de knipstalen? Kies gratis drie verschillende soorten kleuren stof en beoordeel ze thuis zelf! Vandaag besteld, direct verzonden.