Garantie & reparatie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Op onze leveringen zit een garantietermijn van 24 maanden. Op de kussens geven wij 5 jaar garantie op verkleuren en verslijten van de stoffen.
Het hout is een natuurproduct en kan werken. Het hout verkleurt binnen 4 weken grijs en blijft onbehandeld op zijn best. Wij bieden vanwege de duurzaamheid gedachte geen andere afwerkingen zoals olie of lak aan.
Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken via het e-mailadres info@destoor-buitenleven.nl.
Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Wij repareren het zo snel mogelijk. U kunt de klacht via een e-mail (info@de-stoor-buitenleven.nl) melden.
De klachttermijn is minimaal twee maanden na ontdekking van het gebrek. U heeft altijd 24 maanden fabrieksgarantie op onze tuinmeubelen.
Het hout kan onder invloed van wisselingen in temperatuur, luchtvochtigheid en UV-straling gaan werken. Het is een natuurlijk materiaal en proces wat soms kleine scheurtjes kan veroorzaken. Wij kunnen dit niet repareren. Wanneer u denkt dat het echt teveel is kunt u een foto per e-mail sturen zodat wij het voor u kunnen beoordelen.
Wij geven 5 jaar fabrieksgarantie op verkleuren en verslijten van de stoffen. De fabrieksgarantie en de door ons extra aangeboden garantie doen niets af aan de wettelijke garantie
De metalen delen krijgen 3 behandelingen. Wij zorgen ervoor dat de metalen delen eerst worden gestraald zodat deze egaal zijn en de ondergrond een goede hechting heeft. Daarna worden de delen verzinkt zodat deze corrosie bestendig zijn beschermd. De laatste behandeling is het poeder coaten. Hierdoor kunnen wij op het metaal 24 maanden garantie geven maar het zal velen malen langer goed en mooi blijven.